معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد در جمع اصحاب رسانه به نقل از زیر بهداشت گفت: باید قطار سلامت را به مسیر اصلی خود بازگردانیم.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد: دکتر علی دهقان با اشاره به دستاوردهای طرح تحول نظام سلامت در یزد گفت: این طرح مزایای زیادی برای مراجعه کنندگان به بیمارستانهای دولتی دارد.
وی ادامه داد: با اجرای این طرح اقشار آسیب پذیر بهترین و ارزانترین خدمات را در طرح تحول نظام سلامت دریافت میکنند.
مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید
- نویسنده : یزد فردا
- منبع خبر : خبرگزاری فردا

پنجشنبه 25,ژوئن,2026